torek, 19. april 2016

Essence LE Brit-tea - Tea-pical British

Tokrat sem izbrala odtenek v nežni svetlo roza barvi z bleščicami, ki se posuši v satenasto mat učinek. Poskusila sem ujeti mat učinek, vendar mi ga žal ni uspelo, zato sem nanesla še nadlak in vse skupaj poslikala.


Lak imam že več kot eno leto in mislila sem že, da bo to zgrešeni nakup. Se precej hitro suši in je odličen za trenutke, ko nimaš veliko časa za ustvarjanje manikure. 

Precej pomembno mi je, da se lak hitro suši, ker nisem še dobila ustreznega hitrosušečega nadlaka, ki bi opravil svojo nalogo v nekaj minutah.

Vir: http://nichollebartlett.blogspot.si/

Trenutno uporabljam Jessica Brilliance High Gloss hitrosušeči nadlak, ki odlično podaljša obstojnost ne glede na cenovni rang laka, vendar pa ni tako hitrosušeči kot bi si želela. Ker mi ga počasi zmanjkuje, sem v iskanju novega nadlaka. Zaenkrat me najbolj mika preizkus Seche Vita, ker ga je mogoče dobiti tudi v Sloveniji in ga punce precej hvalijo.

0 komentarji :

Objavite komentar

Copyright © 2015 Mojčin kotiček