petek, 22. april 2016

Manikura z Bourjois #19, Maybelline 422 in Konad setom

Predstavljam vam trenutno manikuro nad katero sem čisto navdušena in jo cel čas občudujem :)


Bourjois lak #19 je mešanica med vijolično in roza barvo z mikro bleščicami, ki niso zelo opazne. 


Manikuro sem nadgradila z Maybelline 422, ki vsebuje bele in črne delčke različnih velikosti. Kupila sem ga pred dnevi, ker je bil znižan in me je v preteklosti precej mikal. V steklenički zgleda res lepo, toda nanos niti malo ni takšen kot sem pričakovala. Če hočeš imeti več koščkov na nohtih, jih moraš večkrat zajeti iz stekleničke laka. Sama sem jih dala s čopičem na vrat stekleničke in tako posamezne koščke poljubno stavila na noht. Rezultat je viden na spodnji sliki.


Preizkusila sem tudi Konad set, ki se ga uporablja za metodo stamping - odtisi različnih vzorčkov s pomočjo štampiljke. Set sem kupila v spletni trgovini Licila.si, ki je trenutno znižan na 4,80€ (redna cena 11,95€) - klik. Set vsebuje Konad bel lak 5ml, ploščico s 7 motivi, strgalo in štampiljo.


To je moj drugi poskus stamping metode in moram reči, da mi je kar dobro uspel. 


Na koncu sem nanesla še hitrosušeči nadlka - Seche Vita, ki sem ga kupila v spletni trgovini Destination pretty. Redna cena je 8, 95€ za 14ml - klik.


Za trenutno manikuro, ki jo nosim, sem porabila malo manj kot 30 minut: torej od nanosa podlaka, 2 slojev laka, Maybelline nadlaka in odtisa 4 vzorčkov na nohtih. Seveda sem čisto navdušena, ker mi je res ekstremno hitro posušil manikuro, sploh glede na dosedanje izkušnje, ki sem jih imela z ostalimi hitrosušečimi nadlaki, ki to niti malo niso bili. Upam, da bo tudi v prihodnje tako dobro opravljal svojo nalogo!

0 komentarji :

Objavite komentar

Copyright © 2015 Mojčin kotiček