petek, 29. april 2016

NOTD: Bell HypoAllergenic 046

Kot sem že omenila, sem kupila kar nekaj novih lakov, ki jih želim čimprej preizkusiti, zato si tudi pogosteje menjujem manikuro. V normalnih okoliščinah jo menjam do 2x tedensko.

Tokrat sem preizkusila lak znamke Bell. O znamki ne vem veliko, saj sem zanjo zvedela iz reklam. Slučajno so imeli v Tuš drogeriji akcijo - 30% na Bell lake, zato sem se odločila, da preizkusim enega izmed njih. Redna cena laka je okoli 4.50€.

Zapis na laku pravi: "Gre za hipoalergenski dolgoobstojni zračni lak za nohte. Moderna zračna formula omogoča oskrbovanje nohtne plošče s kisikom, tako da se kisikove molekule pod slojem laka prosto zamenjujejo. Po zaslugi nanosa kvalitetnih polimerov je izdelek bolj odporen na odrgnine, krušenje in luščenje. Krtačka, ki se prilagodi vsem tipom nohtov, omogoča natančen nanos laka brez madežev."


Lak sem nanesla v dveh nanosih. Prvi nanos je bil precej lisast, zato je drugi nanos obvezen. Čopič mi je všeč, saj omogoča precejšnjo natančnost. Suši se normalno hitro, zato sem nanesla hitrosušeči nadlak Seche Vita s katerim sem res zadovoljna. Barva laka je pastelno modro, ki ob veliki svetlobi meji na belo.


Nisem ravno ljubiteljica takih odtenkov, ki mejijo na belo barvo in so zato po eni strani precej vpadljivi. Kljub temu postajam navdušena nad barvo. Zdi se mi, da na daljših nohtih pride veliko lepše do izraza in na preprost način naredi nohte res nekaj posebnega :)

6 komentarjev :

  1. Ja tudi to znamko moram preizkusit! Sicer me bolj mikajo kakšne maskare, me zanima kako se bodo obnesle na mojih občutljivih oči.
    Mi je pa barva všeč, celo za pomlad. Imam pa sama malo probleme s takimi lakci, ker jih moraš res v nulo nanest, da zgleda dobro, tak, kot jih ti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če boš preizkusila, upam, da boš poročala, kako se obnesejo.
      Ja, se strinjam, takšni laki so ponavadi precej problematični za nanos, čeprav s tem nisem imela večjih težav :)

      Izbriši
  2. Jaz sem si ravno zadnjič kupila ene par njihovih lakov in so mi dokaj ok, se pa strinjam s tabo, prvi sloj je res dokaj lisast, ampak drugi pa že lepo prekriven. Mi je pa tale tvoj prečudovit. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se zdi malenkost slabši kot so Catrice laki. Barve je pa res čudovita, vedno bolj mi je všeč :)

      Izbriši
  3. Waaaau, kako lepa barva :O mislim, da mora tale lakec ASAP postat del moje zbirke :D
    kako pa je kaj z obstojnostjo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je lepa barva :) po 3 dnevu nošnje se mi je začel krušit, tako da je kar dober za svojo ceno.

      Izbriši

Copyright © 2015 Mojčin kotiček