ponedeljek, 30. maj 2016

Bolečine v kolenu 3. del - obisk fizioterapevta

Za mano sta že dva obiska! Spodaj sledi poročilo zadnjih 10 dneh :)

Prvi obisk
Oblekla sem se normalno, kavbojke in majčko, ampak ko sem prišla v prostor, kjer se izvajajo terapije, sem se počutila kot da ne spadam tja. Vsi so bili v športni opremi in izgledali so kot pravi športniki, ne pa amaterji kot sem sama.
Najprej me je sprejel, vprašal po problemih in v katerih primerih se mi pojavlja. Že takoj je izločil hujšo poškodbo in sindrom tekaškega kolena, saj me v tem primeru ne bi smelo boleti pri kolesarjenju. Sumi, da gre za preobremenitev in zakrčenost mišice, ki mi vleče pogačico na zunanjo stran in se zato pojavljajo bolečine. Rešitev je razbremenitev mišice s raztezanjem zunanjega dela noge in krepitvijo notranjega dela noge.
Sledila je masaža s kremo in toploto, ki je bila na momente zelo boleča, da sem bila čisto prepotna. Vprašala sem, če je to res potrebno in je rekel, da če ne bo močna masaža, se mišica ne bo sprostila. Posledice so bile modrice (slika spodaj), kar je precej običajno. 
Po približno 20 minutah, sem naredila:
  • 3 serije 4-5 minut na vibracijski napravi in 3 raztezne vaje
  • terapijo s stimulatorji, ki je trajala 10 minut - noga je bila v mirovanju. 
  • 4 serije po 6 ponovitev dvigovanja noge. Ko je bila noga dvignjena, se je spustila elektrika stimulatorje
  • 4 serije po 8 ponovitev z dvigovanjem teže z nogo
  • še nekaj razteznih vaj...
... in prva terapija je bila končana.

Vmesni čas med obema terapijama
Naslednji dan sem šla s kolesom, ker sem morala preveriti ali se še vedno pojavljajo bolečine pri tem. Naredila sem 10 kilometrov in čeprav je bilo res mučno, saj takšno razdaljo le redko prekolesarim, je bilo s kolenom vse ok. Razen od masaže nisem čutila nobenih bolečin.
S kolenom je v splošnem bilo boljše in me ni bolelo vsakodnevno, le ko se je zelo poslabšalo vreme, sem ga zelo čutila.

Drugi obisk
Pri drugem obisku je sledila zopet masaža, ki je bila malenkost bolj prijetna kot zadnjič. Čutilo se je že, da se je okoli kolena sprostila napetost. Poleg tega sem zvedela, da je bila opustitev celotne rekreacije napaka in sem zaradi tega tudi pogosteje čutila bolečine. Morala bi telovaditi, vendar tiste vaje, kjer me koleno ne boli. Nato sem je zopet sledila terapija s stimulatorji, tokrat 16 minut. Na koncu sem naredila še 3 serije na vibracijski napravi v kombinaciji z razteznimi vajami.

Vmesni čas med terapijama
Naloga v prihodnje je bila, da telovadim in delam raztezne vaje. Poskoki, počepi ipd ne morem izvajat, ker sem čutila bolečine, tako da s tekom bo treba še veliko časa počakati. Moram reči, da med drugim in tretjim obiskom, ki me čaka te dni, je stanje že precej boljše in kljub celodnevni aktivnost - delu, bila v stoječem stanju zvečer ni hudo in me le malenkost boli ali še to ne.

Zanimivo je to, da sem se v roku 10 dneh znebila modric, ki sem jih dobila od masaže! Kar ne morem verjeti, saj običajno traja veliko več časa, da izginejo.. verjetno je pomagala par minutna masaža stegen s krtačo, ki jo dnevno prakticiram v zadnjih 14 dnevih :)


Koliko terapij bo potrebnih, še ne vem, ker je to odvisno od primera do primera. Upam le, da bom tako napredovala in kmalu ne bom imela več problemov z nobenimi bolečinami v normalnem stanju.

0 komentarji :

Objavite komentar

Copyright © 2015 Mojčin kotiček